Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Dag 4 av 30 - Det här åt jag idag

Publicerad 2010-11-29 16:43:20 i Självcentrerat,

Nu är ju dagen visserligen inte över än, men what the hell.

Jag kan meddela att i vår lilla familj har vi onyttiga, oregelbundna och skumma matvanor. Vi skall försöka skärpa oss innan Nico blir så stor att han fattar att hans föräldrar ibland äter chips till middag.

Idag till frukost åt jag rester från gårdagens middag (potatisgratäng med köttfärs i). Jag tycker om att äta middagsmat till frukost. Frukostmat är inte min grej alls egentligen.

Sedan åt jag inget förrän nu (klockan är snart 17) då jag äter en slags färdigmat... pasta med svamp tror jag det är. Ikväll skall jag väl slänga ihop nån pasta med ostsås så älsklingen får något i sig.

Så kan en matdag i mitt liv se ut..haha. Vi äter dessutom ofta samma sak... eftersom Hampus äter väldigt få rätter.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2010-11-29 17:34:32

jag äter åxå chips (me dip!) till middag om det är vad som finna hemma. kan känna att det är ju potatis lixåm.. knappast nyttigare med en tex billys panpizza hehe. men när kerstin blir större är man ju så illa tvungen att skärpa till sina vanor :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela