Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Då mina bröst satt där de skulle

Publicerad 2010-11-18 08:03:23 i Att inte vara en milf,

Inspirerad av Sofias inlägg med bilder från förr började jag kolla lite på de få gamla bilder jag har på mig själv och upptäckte en gemensam nämnare: Jag använde inte BH och/men brösten satt där de skulle. Those where the days. Tänk om jag hade kunnat resa i tiden och berätta för brösten då att de en dag skulle få ett helt nytt perspektiv på tillvaron, ett lite mer sydligt perspektiv.. eller mer down to earth, om man så vill :)


Jag i senare delen av gymnasiet... ser ut som jag har huggtänder


Jag när jag är runt 24 och gillade att gå på syntklubbar fast jag inte var synthare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela