Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Bildbevis

Publicerad 2010-11-04 16:53:38 i Shoppat,

Här har vi bildbeviset på att jag var där... det mutomspunna Gekås :) Jag ser inte sådär schleten ut alltid dock..hehe...kunde ju som sagt var inte tvätta håret ordentligt.

Det man inte riktigt kan se på bilden är att jag står i vinkrutan...det ni... om man står i den och vinkar så syns man i webkameran på internet. Skulle vinka till Hampus, men kunde inte ringa och säga åt honom att titta (man har noll täckning i Ullared).


Emma - the fat little tant

Nedan ser ni kön vi stod i för att komma in i affären. Men det tog inte så lång tid faktiskt, och enda gången jag stått i kö där vad jag kan minnas.



Tack mamma för bilderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela