Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Arg som ett bi

Publicerad 2010-11-13 06:27:37 i Nytt på bebisfronten,

Just nu är jag så arg på mina ena katt att jag hade kunnat strypa henne.

Nico vaknar och vill äta 05.30 och efteråt är jag så trött att jag tänker att jag skall pröva att lägga honom igen fast han brukar gå upp för dagen vid den tiden. Lägger honom och han somnar om. Lättad går jag in och lägger mig igen.

Hinner ligga typ 20 minuter innan kattjäveln börjar kraffsa massor på Nicos dörr så han vaknar och blir ledsen och efter det var det omöjligt att få honom att somna igen. Kul. Nu var jag tvungen att gå upp ändå.

Hampus råkade av misstag köpa Up & Go blöjor förresten och jag tänkte att det inte fanns en chans att de skulle hålla tätt på natten, men det gjorde de! Om de fortsätter att hålla tätt tycker jag att de är toppen att ha eftersom de sitter så mjukt och bra i midjan vilket passar en liten knubbis som Nico :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela