Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Saker

Publicerad 2010-12-01 14:42:54 i Allmänt,

Trevliga saker som hänt idag:

* Mormor och morfar kom på spontanbesök, med små gåvor
* Nico ville själv sova en stund nu på dagen så jag fick en paus

Mindre trevliga saker som hänt idag:

* Fick panikstäda på en halvtimme då jag fick höra att mormor och morfar skulle komma. Hann inte klart.

* Fick mail från ett av katthemmen jag kontaktat att de har intagningsstopp pga alla sommarkatter, och de varnade för Djurens Vänner som tydligen skjuter och gasar katter (?!)

Saker jag skall göra idag:

* Fixa med tvätt

* Kanske sätta foton i album och beställa julkort

Saker jag borde göra idag men som jag får göra imorgon:

* Posta saker jag sålt på Tradera

* Julpynta (måste köpa pyntet först typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela