Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nicos julklappar

Publicerad 2010-12-08 08:26:14 i Stuff,

Nico får typ alla sina julklappar från Tradera. Begagnat är bra, och man får mer för pengarna.

Hittills har vi köpt detta:


Ett kanske inte så stiligt babygym men mycket bra pris och han växer ju snabbt ifrån det, och tror Nico gillar det. Ville ha ett coolare musingym från Bellino, men det var mycket dyrare och jag var inte hemma när auktionen avslutades :(


Var tvungen då jag äääälskade den filmen som barn :D Bara 50 spänn inkl frakten.

Sedan har jag lagt bud på, och hoppas få:


Det lilla blinkande minipianot som jag tror jag kan ha nämnt tidigare.


En BUMBO-stol. Är en babysitter av nån slags skumplast så bebisen kan sitta upprätt.


Kanske ingen julklapp egentligen, men behövs. En "mobil" barnstol av tyg som fästs över stolsryggen på vanlig stol.

Sedan funderar jag på tingesten nedan, men den kommer gå på nära 500 med frakt, och vet inte om han egentligen är för liten. Aktivitetslek som både kan tas loss och ligga på marken eller vara på ställning som barnet kan ta stöd mot när den skall lära sig stå. Vill ha, men är nog för dyrt.

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2010-12-08 09:24:38

Tradera är bra! Jag har också börjat fynda julklappar där. Har klickat hem en body och ett set med tröja och byxa. Hoppas det skickas denna veckan =)

Postat av: sofia

Publicerad 2010-12-08 10:02:20

hahahahaha hor-barbie ja nu kan jag inte sluta skratta hur hemskt det än är haha.



jag har bara varit på tradera en gång skulle buda på en bur till råttorna, höll på bli galen i huvvet och har inte besökt sidan sen dess haha.

Postat av: Tess

Publicerad 2010-12-08 23:32:49

ÅH! Jag kommer ihåg Lambert från när jag var liten! Vill också ha :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela