Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Natten

Publicerad 2010-12-19 09:30:27 i Allmänt,

Jag vet inte hur natten var och hur mycket Nico sov, för sov det gjorde jag. Allt jag vet är att Hampus lämnade över till mig strax innan 5. Nico vaknade till en snabbis vid 5 så då var jag uppe, men han somnade om med en gång.
Sedan vaknade han och vill upp vid 7, men han ångrade sig ganska snabbt och ville sova igen så då somnade jag nån timme eller så på soffan.

Nu är klockan nästan 09.30 och Nico har vaknat och är superglad och tjoar högt och livligt. Han har lite svårt att äta dock eftersom han samtidigt vill vifta med armarna och vråla av glädje :)

Borde vara pigg nu när jag fått sova, men det är jag inte utan hjärnan vill bara ha mer sömn den otacksamma saken.

Idag skall jag ladda kamerans batterier så ni kan få se bilder igen, lovar.
Skall ta kort på Nicos fina julklapp han fick av sin morbror igår också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela