Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Julklappar i kvadrat

Publicerad 2010-12-24 22:42:08 i Allmänt,

Måste ju bara berätta om allt fint min plutt fick i julklapp av min underbara familj och släkt.

Gåstol - som ni kunde se på bilden nedan. Han fick den av min mamma och pappa och jag tror han kommer älska den :)

Pengar - av min farfar och min farfars kusin bland annat

3 böcker - en av oss och två från min mormor och morfar

1 overall, 1 hoodie och ett mysdräkt-set - av min mormor och morfar, min farmor och min moster

1 body, 1 par byxor och 1 t-shirt - av min mamma och pappa

1 slags gossedjur man kan sätta fotografier i - av min mamma och pappa

Musikspelande skallra i form av nycklar - av min mamma och pappa

Mjuka klossar - av min bror och hans tjej

Bamse-nalle - av min moster

Hoppgunga - av min farmor

Minipiano - av oss

Har säkert glömt något, men tack alla för de fina klapparna!! Är säker på att allt kommer vara mycket uppskattat. Om Nico kunde prata skulle han nog dock säga att det bästa på julen var mangopuré :)

Själv är jag mycket nöjd med mina julklappar som bestod av bl.a. pengar, presentkort, ett kokboksställ av gjutjärn, en stekpanna och, från min älskling, en StarTrek-tshirt och en Klingon-tshirt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela