Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Jävla skit Telia

Publicerad 2010-12-13 08:50:34 i Åsikter,

Jag är såååå trött på Telia. Vi betalar nästan 400 kr i månaden för bredband och telefon... har gjort så i flera månader... Bara det att telefonen ännu inte fungerat och bredbandet funkar lite då och då med varierande kvalitet.

Vi har upprepade gånger, i alla fall 10 skulle jag tro, ringt Telia och varje gång säger de att de skall skicka någon för att kolla på det. Ett fåtal gånger har någon varit och kollat, men ingenting har blivit bättre för det, men de flesta gångerna ser man inte röken av någon jävla gubbe.

Vi har bindningsavtal så vi kan inte säga upp det. Vi kan inte skita i att betala räkningarna för då får vi anmärkningar. Det finns ju en gräns för hur ofta man orkar ringa och klaga också med tanke på telefonköerna. Så vad fan skall man göra? Fortsätta betala för något som inte fungerar? Sverker come back... we need u.

Så jävla arg. Man tycker att Telia själva borde fatta att vi inte skulle behöva betala fullpris när inget funkar... men icke. De var dock villiga att erbjuda oss fri tv en månad... bara det att vi inte har någon tv så det hjälper ju oss föga.

Grrrr.... trött är jag också. Knappt sovit alls i natt och strax måste jag tvätta håret och fixa innan vi skall åka till BVC och väga min lilla klump.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-13 09:53:38

Kontakta konsumentombudsmannen på kommunen, han/hon kan kanske hjälpa er hur ni ska göra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela