Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Jag kan själv :)

Publicerad 2010-12-10 13:59:37 i Allmänt,

Jag tog mod till mig och åkte till Göksäter (lilla Ullared) på egen hand tillsammans med lillplutten. Vet inte varför jag oroat mig så för det, för det gick ju hur bra som helst. Nico var så snäll och lugn och satt mest bara och tittade.
Blev köpt julklappar, julpynt och lite annat.... det blir ju alltid så... att man köper lite annat också.

Nu skall jag ta en matpaus och sedan börja dona i huset. Känner mig på g :) Nico är dock supermammig och vill sitta i knät och kramas mycket just nu. Blir väl så, att man vill ha extra trygghet när man varit ute i stora världen.

Slutligen en tips på en länk om man vill skratta lite, eller som i mitt fall mycket. Skrattade så tårarna sprutade förut :)
http://damnyouautocorrect.com

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2010-12-10 15:12:20

han är lite kinkig han nico! ;) haha kerstin höll andan förr när vi drog bodys över huvudet men har slutat med det åxå :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela