Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

I´m alive

Publicerad 2010-12-16 18:54:54 i Allmänt,

För er som misstänkte att jag kanske avled av min sömnbrist där i natt så kan jag meddela att jag fortfarande lever. Hampus tog över Nico på morgonen så jag kunde sova och tjoff så hade jag sovit till 17. Gött var det.
Mår dock lite illa idag... hoppas det är mat- och sömnbrist och inte magsjuka, som alla andra tycks ha fått.

För att ge ett exempel på HUR trött och förvirrad jag var i natt så kan jag berätta en liten historia. I natt behövde Nicos kissiga blöja bytas och då jag inte ville göra honom ännu mer pigg än har redan var vid tillfället beslutade jag mig för att byta där han låg i sin säng. Av med kissig blöja, lägga den på stolen bredvid hans säng och på med ny.
Sedan skulle jag försöka få honom att somna igen, glömmer bort blöjan och sätter mig i den! Kiss på hela byxorna ända in på trosorna. Jääääättemys.

Idag har Hampus bara låtit Nico sova en gång på dagen så nu vid halv sju var det bara att lägga honom i sängen så somnade han. Själv har jag nu sysslat med att adressera julkort och sånt, och skall strax laga mat.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2010-12-16 21:24:03

skönt att höra att du lever ;) och att du fått sova!



själv avskyr jag julmat men gillar julklappar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela