Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

I´m alive

Publicerad 2010-12-28 17:16:55 i Allmänt,

Ja visst lever jag. Hade internetkrångel i morse och en väldigt krävande bebis så blev inget bloggat för ovanlighetens skull.

Sedan var jag tvungen att åka och hämta ut mitt nya körkort och hämta ett paket på posten. På vägen hem kommer en bil i full spurt runt en krök och håller sig inte på sin sida av vägen så PANG så körde han på min backspegel som gick sönder.. Men tror ni den jäveln stannar?? Nääää så klart inte. Han bara dundrar vidare. Åååhhh sååå irriterad.

Nu får jag fortsätta prata med min översociala son :), nu iklädd en av de fina pyjamasar han fick i julklapp från sin farfar och hans fru. De kom på posten idag.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2010-12-28 21:00:30

jag rodde nico blivit jättesjuk å att ni låg på sjukhuset. hehe... hm, ja det var vad jag oroat mej över hela dan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela