Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Färdig!

Publicerad 2010-12-12 15:42:05 i Allmänt,

Nu har jag städat övervåningen och pyntat och donat. Gick lite lättare idag eftersom Nico tycker om när jag dammsuger. Då blir han en liten slavdrivare som vrålar på mig när jag stänger av dammsugaren :)

Fördelen när vi bodde i lägenheten: Gick bra mycket snabbare att städa

Nackdelen när vi bodde i lägenheten: Vi hade så mycket saker på så liten yta att det inte gick att städa

Nu sover Nico nöjt efter att ha ätit själv. Han är helt inne på att ta hand om sina egna måltider nu när han kommit på hur han skall hålla flaskan. Sött men söligt :)
Längtar efter att myset skall komma hem. Han kommer väl runt 19.30 eller så skulle jag tro. Då blir det onyttigheter och bara mys.

Imorgon skall jag till BVC och så skall jag posta ett litet hemligt paket till någon..tihi. Hampus skall på anställningsintervju i stan, så vi håller tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela