Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Dag 27 av 30 - Min favoritplats

Publicerad 2010-12-23 07:17:29 i Självcentrerat,

Jag tycker bäst om att vara hemma, eller hos mina föräldrar på Tjörn. Så kul är jag :). Jag är ingen person som behöver resa runt världen för att bli lycklig. Hemmets härd är guld värd, eller något i den stilen..haha.

Blir ju ett väldigt kort inlägg om det är allt jag skriver så kan ju lägga till att jag älskar havet, och skogen med. Att bo i stan var verkligen inget för mig.

Men om jag var tvungen att säga en favoritplats utomlands så skulle jag säga att jag tyckte att Italien var väldigt fint. Södra Italien runt Neapel var jag i. Mycket fint att titta på vad gäller historiska byggnader och hav, och så god mat.

Nej, nu får det räcka... Är för trött för att tänka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela