Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Dag 17 av 30 - Mitt favoritminne

Publicerad 2010-12-13 21:14:14 i Självcentrerat,

Många säger säkert att deras favoritminne är när deras barn föddes. Att Nico föddes är absolut en favorithändelse, men eftersom min förlossning var så vidrig är själva minnet lite besudlat trist nog.
Jag har dock två favoritminnen. Det ena är kvällen då Hampus och jag blev ett par och det andra är de första dagarna efter att vi hade kommit hem från BB med Nico.

Det är lite för personliga minnen för att dela med sig av i detalj. Men min och Hampus första kväll innehöll bland annat en soffa utan soffkuddar, försiktiga närmanden, StarTrek och en alldeles fantastisk första kyss.
Den första veckan hemma från BB var en magisk vecka som vi tre tillsammans tillbringade i sängen i stort sett, och som innehöll varma blickar, världens sötaste bebis...och StarTrek då med faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela