Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Blandad kompott

Publicerad 2010-12-26 09:34:56 i Allmänt,

Här är alla trötta och det tär lite på oss tror jag. När både jag och H behöver sova men Nico tycker att vi skall vara vakna. Han somnade ok igår kväll dock. Vaknade runt 21 och 01 för att äta med somnade sedan om. Dock vaknade han ju kring 04.30 och ansåg att det var morgon en stund, och sedan ville han upp vid 07 igen. Men men, man får överleva.

Spenderat morgonen med att se de program man kan läsa om i tidningen. Först såg jag ett avsnitt av Stjärnorna på slottet, som jag kan tycka är ett lite småmysigt program - även om man känner sig lite pensionär när man ser det :) Efter det såg jag lite av ett avsnitt av Så mycket bättre, men det var ju lite ångestframkallande. DiLeva är ju så himla skum, men det värsta av allt... Christer Sandelin. Herregud vilken PINSAM människa... snacka om att ta sig själv på för stort allvar och tro att man är lite bättre än vad man egentligen är.... Rysningar.

Idag skall en man komma och ta hand om den svarta katten. Hoppas nu han får det riktigt bra.
Jag måste också ta mig iväg och köpa mat till Nico. Tar slut idag, och det är sååå irriterande att de inte har NAN i affären där vi bor utan jag måste åka långt för att köpa det. Har egentligen inte orken att köra, och tycker det är så satans nervpåfrestande när det är så här halt (och är ett irritationsobjekt för alla andra på vägarna då jag kör som en kärring), men jag måste. Har visserligen NAN1 som han kan äta hemma, men förr eller senare måste jag ju ändå åka och köpa NAN2 så....
Jobbigt bara att jag inte mår speciellt bra... Känner mig förkyld och min mage är lite si och så med så undrar om jag är på g att bli sjuk :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela