Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Känner mig som bacon

Publicerad 2018-05-20 20:43:46 i Allmänt,

Medan barnen idag gjorde detta med sin morfar...
(null)

(null)

.... så stod jag och mamma på bakluckeloppis utanför IKEA. Fick sålt lite men handlade hem desto mer.

Köpte lite begagnade sandlådeleksaker till barnen på loppis och på IKEA blev det lite ramar, en papperskorg och nya bestick.
Sedan körde vi förbi biltema och inhandlade två barnpooler/sandlådor i plast.

När jag kom hem fick barnen plaska med vatten på altanen medan jag satt och läste bredvid och kände hur min hud allt mer började kännas som om någon tänt eld på den. Suttit lite för länge i sol idag :/ 

(null)

Hittade också lampor på IKEA som nu hamnat på min önskelista.

(null)

Såå fina.

Nu har barnen tokslocknat och jag hoppas göra detsamma inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela