Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Boktips i väntan på op

Publicerad 2018-04-24 08:09:56 i Allmänt, Litteratur,

Ligger och väntar på operation och passar på att utdela ett boktips. 
Just nu läser jag:
(null)

Jag är ju sedan barndomen mycket fäst vid denna författares böcker. Han kallas skräckförfattare men för mig är det mer mysterier än skräck. 
Det jag älskar mest är också hans detaljrika och levande beskrivningar av miljöer och människor, och då gärna lite udda personer.
För mig är det alltid njutning att läsa hans böcker.

Dessutom har han två gånger svarat personligen på brev jag skrev till honom som tonåring vilket jag tycker var väldigt fint av honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela