Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Får se om det går..

Publicerad 2016-06-03 20:11:00 i Allmänt,

Försöker blogga från mobilen och det brukar gå sådär bra.
 
 
Jag har fått mer färg... Har väl aldrig hänt förr...
 
Sonen drabbades i början av veckan av en underlig halvdagsmagsjuka som kom och försvann...
 
Och eftersom jag inte lyckas göra mellanslag mellan bilderna nedan får jag berätta om dem här :)
Först den, nästan, ständigt leende Linnéa. 
Sedan sonens och mina utflykter vid skog och hav och så jag lite tillpiffad för en gångs skull inför den trevliga invigningen av det nya torget.  
Och sist men inte minst, Linnéa idag inför sin hörsel koll  (vilket gick bra). I övrigt idag har vi varit på stranden och sedan bara försökt överleva värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela