Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En usch-dag

Publicerad 2016-01-08 17:44:24 i Allmänt,

Idag är maken iväg och hämtar svarv i annan del av landet så jag är ensam hemma med sonen och har fredagsmys. Som tur var kunde maken köra till dagis innan han åkte så jag kunde försöka sova lite på förmiddagen innan jag hämtade Nico igen.
 
Känner mig just nu som ett vrak. Sov knappt alls i natt. Känns som om magen plötsligt expanderat enormt på bara några få dygn, lillan sparkar något enormt så jag känner mig öm inuti hela tiden och dessutom har sammandragningar kommit och gått på plågsamt vis senaste dygnet då det känns som om hela magen krampar ihop. Just nu bara pustar och stönar jag och vill helt bara ligga och vila hela tiden.
 
Hade gjort en sådan fin liten lista på saker jag skulle städa och fixa idag och jag har gjort absolut ingenting. 
Men men så kan det vara... får väl försöka ta tag i saker lite mer imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela