Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En bra men energikrävande helg

Publicerad 2016-02-07 22:07:03 i Allmänt,

... eller egentligen inte. Är bara det att varje rörelse för närvarande kräver massor av energi.
Sonen vad på badhus med en vän igår, vilket hade gått jättebra och det gör mig lycklig, och sedan tog jag med honom och samme vän på bio. Lycklig son :)
Idag hade underbara brorsan och hans härliga fästmö gemensamt födelsedagskalas vilket var mycket trevligt. Men som sagt var så blir jag trött av minsta lilla.
 
Trots sjukskrivningen och att jag spenderar 80% av dygnet (inte riktigt) vilande så känns det som jag hela tiden har enormt mycket möten och tider att passa. Läkarbesök med sonen som fått jobbiga eksem, möten med förskolan, tider hos MVC, tider hos MVC:s psykolog.. och så vidare. Men kanske det är bra för annars hade jag väl helt isolerat mig från världen just nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela