Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Random stuff

Publicerad 2014-04-03 17:41:22 i Allmänt,

Bara sådär lite smått och gott som snurrar i mitt huvud just nu... som lättnaden över att det inte blev något märke på makens bil som jag stressat backade på imorse. Som förvirringen kring vem som är vem av Sarah Dawn Finer och Shirley Clamp...och jag kanske inte ens behöver veta...
 
Som den extrema tröttheten som infinner sig efter arbetsdagarna på nya jobbet då det är mycket nytt att sätta sig in i. Som irritationen när man som 34-åring (snart), smått gråhårig mamma och arbetande som föreståndare måste visa leg för att få köpa snus på ICA... wtf liksom.
 
Som att jag vill se dessa filmer..
 
 
 
... som längtan efter att få lägga mig i kväll och se på Criminal Minds... med vetskapen att det är fredag imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela