Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En som bygger upp och en som river ner

Publicerad 2013-05-14 14:28:38 i Allmänt,

Jag vet att det är lite dåligt med bilder på min blogg. Tydligen är ju bilder avgörande för läsupplevelsen. Har dock sällan tid att fotografera nu för tiden känns det som.
 
Här kan ni i alla fall se hur sonen, tillsammans med mormor, bygge världens Duplo-slott igår. Jag verkligen älskar Duplo och Lego, men mest om man bara köper de där basförpackningarna med klossar så barnet själv för använda fantasin istället för att ha klara mallar för hur saker skall se ut.
Då jag förbjudits att lägga ut alla enormt roliga bilder där min mamma lyckas göra de mest fantastiska miner så är det endast hennes ben och fötter som anas i bild :)
 
 
 
Och om någon undrat lite kring vad det är vi river därhemma hela tiden, så kommer här också en liten bild på när maken i helgen var i full färd med att riva sitt "mysrum" (en ombyggd mulltoa.. haha.. låter mindre mysigt kanske). Hallen som jag står i när jag tar bilden är vad vi rev ner igår. Kasst nog har jag glömt ta före och efter bilder.
 
 
Det väääldigt skitiga taket är numera och rivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela