Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Går på tomgång

Publicerad 2013-03-18 14:27:21 i Allmänt,

Jag skulle gärna vilja ha något sådär klokt och genomtänkt att skriva. Något som ger den som läser en sådan där berömd "aha- upplevelse". Men nej, tyvärr. Jag har en liten lucka nu på jobbet och livet går liksom bara på tomgång.
Hade en gansk odramatisk dagislämning i morse även om han snyftade lite efter mormor.
 
Annars är jag mest nervös inför det där med att vi skall ha bankmöte i veckan angående vår renovering. Jag får alltid ångest inför stora beslut. Tänker alltid att jag skall göra fel och allt skall gå åt helvete. Men nu skall jag tänka positivt ta mig fan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela