Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Fredag

Publicerad 2013-01-25 19:03:56 i Allmänt,

Äntligen fredag. Är så trött att jag egentligen hade kunnat somna redan klockan fem typ.
Idag började jag ju dagen med att träna innan jobbet så kanske är det.
Pratade med specialpedagogen idag också. Hon hade hälsat på Nico på dagis igen. Hans språk är fortfarande ganska outvecklat och han har lite svårt med det sociala men hon såg mycket framsteg så hon var positiv. Dock tyckte hon att vi skall träffa en logoped.
Jag frågade henne om han verkar glad trots sina svårigheter och hon sa att han verkade glad mest hela tiden, och det tycker jag är det viktigaste.
Nico var på bra humör när han kom hem i alla fall. Fredagsmys med ostbågar tycker han om :) Såg lite film och busade lite i sängen. Nu dags att sova vilket han inte är jättesugen på men han ligger tyst i sängen i alla fall.
Sedan skall jag ta ett glas vin och se ett avsnitt CSI innan jag somnar.
 
Imorgon är planen att vi skall till
Universeum

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela