Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Regn och rusk

Publicerad 2012-10-17 09:59:14 i Allmänt,

Idag är en sådan där dag igen. Gick upp i hyffsat god tid. Hittade inte min BH och bara slet åt mig en gammal ur garderoben. En för liten sådan så nu känns det som om jag skall klyvas på mitten.
Ösregn och mörker ute. Mamma har lånat min bil så hade Hampus bil och är ovan vid att köra den så tog lite tid. Tåget inställt. Paraplyet vrängde sig ut och in. Kom en extrabuss som sedan skulle ta en liten "genväg", hamnade i kö i Kärra någonstans och blev ännu mer sen.
Kom fram till jobbet tillslut, 50% av de inbokade eleverna har hittills dykt upp.
Önskar jag kunde vara hemma och mysa med Hampus och Nico som har pappa-son-dag tillsammans idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela