Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Faktiskt pigg typ

Publicerad 2012-10-08 18:39:47 i Allmänt,

Idag har jag känt mig pigg och motiverad för ovanlighetens skull. Kan bero på att jag snodde till mig en annan kudde i natt som gjorde att jag fick mindre ont i ryggen och sov bättre.
Nico var glad vid lämning på dagis och på jobbet fick jag både jobbat och pluggat så det kändes bra.
 
När jag kom hem efter att ha handlat så möttes jag av krasslig hampus och glad Nico. Lagade mat och efter att vi ätit så var min energi ganska mycket borta. Eftersom Nico var trött och ville sitta och mysa och Hampus som sagt var mest snorar och mår dåligt så blev det ingen promenad idag. Men imorgon får det fasen inte finnas ursäkter mer! Trist bara att det blir mörkt så fort nu... inte så kul att vara ute och gå i mörker.
 
Busungen <3
 
Där är kameran!
 
Fokus på ToyStory
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela