Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Här är jag igen

Publicerad 2012-01-15 20:20:56 i Allmänt,

Ja här är jag igen en snabbis, av två skäl
1. beklaga mig
2. lista anledningarna till att jag inte hinner blogga nu för tiden
De kommande två veckorna skall jag/vi hinna med följande:
* Måla klart väggen i källaren
* Måla elementen i källaren
* Bygga o måla vägg i källaren (inte jag)
* Lägga golv i källaren (inte jag)
* Fixa innertrappan (inte jag)
* Måla toaletten
* Bygga klart altanräcke (inte jag)
* Ha tenta imorgon som jag inte hunnit plugga inför
* Skriva bokreccension i sexologin
* Köpa flyttkartonger och börja packa ner allt onödigt
* Åka till föräldrarna och iordningsställa förvaringsplats
* Köra massa saker för förvaring hos föräldrarna
* Förhoppningsvis hinna tapetsera en vardagsrumsvägg
* Försöka få huset fint nog för mäklarfotografering och senare visning vilket inkluderar massa städ och fönsterputs etc.
Och förutom detta har jag ett jobb att sköta och ett barn att ta hand om. Overload nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela