Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Min första bröllopsdag <3

Publicerad 2011-09-20 08:49:06 i Allmänt,

Idag är det ett år sedan jag och Hampus gifte oss <3. Har varit det absolut bästa året, och ett av de jobbigaste åren (sömnbrist), i mitt liv. Känns fantastiskt. Så ikväll blir det mys med god mat och grejer.
Just nu jobbar dock Hampus. Nico sover igen efter att ha varit uppe ett par timmar och busat. Mitt goa lilla underverk. Tänk vad lyckligt lottad man är ändå.
Hade varit ännu bättre om Tesslan slutade dra in möss dock. Igår höll jag på att trampa på två döda möss och Hampus hade räddat en annan stackare från döden imorse. Lite tröttsamt... och äckligt.
Nu skall jag snart släpa mig ur sängen och försöka storstäda här hemma. Ser ut som ett krig. Inte blir det bättre av att Nico släpar runt allt och lägger det på konsiga ställen. Hittade mina skor i diskmaskinen igår, och mitt kontokort i en av hans små leksakslådor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela