Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Dagsrapport

Publicerad 2011-03-01 14:58:46 i Allmänt,

Inget spännande att förtälja. Lämnade tre rör blod imorse och efter det uträttade jag lite ärenden, åt på McDonalds och lörde till Bilprovningen. Bilen var utan minsta anmärkning vilket var skönt.

Sedan kom jag hem och önskade att jag kunde sova men skall ta tag och städa undan för mamma och pappa kommer och skall passa Nico några timmar sedan och just nu ligger det papperstussar överallt.

Luktar kräks i hela vardagsrummet med. En av katterna hade svalt en öronpropp och kräktes extremt mycket. Bra att den kom ut i alla fall.

Vad gäller en av mina andra katter är jag lite oroad. Hon fortsätter att söka upp Nico och sedan försöka attackera honom när han närmar sig. Om hon inte bättrar sig kan det hemskt nog bli så att vi får försöka hitta ett annat barnfritt hem åt henne. Skulle kännas jättehemskt dock. Hoppas på att hon snart lär sig att hålla sig undan honom istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela