Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Morgontrött

Publicerad 2011-07-06 06:52:23 i Allmänt,

Det borde vara olagligt att behöva gå upp så här tidigt varje morgon. Varför kan han inte bara sova 2 timmar till? 2 ynka timmar så hade jag varit nöjd. Men tyvärr tar han sin morgonbajs vid 05-06 varje morgon och då vill han ju, helt förståeligt, bli bytt på och sedan vill han leka en timme innan hankan sova igen.

Så nu sitter jag häroch är så trött så jag vill kräkas.Usch.
Senare idag blir det att köra Hampus till Kungälv och hänga på ICAMaxi och McDonalds medan han kör. Hade tänkt att han skulle ta bussen idag men så kände jag mig snäll. Måste ändå ha tag på ett extratäcke, och hoppas att detta kan finnas någonstans i Kungälv centrum.

Innan Nico börjar dagis måste det också köpas gummistövlar och skor till honom. Kanske kan kolla efter det med. Ångrar att jag inte köpte Bamsestövlar när de var på rea på Lindex. Har de Lindex i Kungälv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela