Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Publicerad 2011-08-29 18:10:46 i Allmänt,

Idag skulle Nico lämnas ensam på dagis en stund var planen, men det gick inte riktigt. Nico har som jag skrev tidigare varit ledsen och väldigt mammig hela dagen och han bröt ihop fullständigt bara jag lämnade hans sida ens för en sekund. Så fick stanna på dagis där han helst satt i mitt knä. Han kröp dock iväg och lekte ibland, men kom snart tillbaka och ville bli buren. Hoppas dock att det var hans allmäntillstånd idag och inte något kopplat till dagiset.

Nu har han i alla fall somnat. Han har vägrat sova sedan 5 i morse så han sover förhoppningsvis bra i natt. Nu skall jag mysa med min make och sedan sova så jag orkar med jobbet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela