Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Vaffö dårå?

Publicerad 2011-04-14 06:45:28 i Allmänt,

Nico hade en sådan natt då han vaknar hela tiden. Som tur var tog Hampus över ansvaret i några timmar när han kom hem från jobbet så jag i alla fall fick lite sömn. Klockan 6 ville han sedan upp, Nico alltså.

Mår lite smått illa som jag brukar göra när jag är riktigt trött. Nu har jag dock lagt Nico i sängen igen. Han låg och lekte superbra ensam i en halvtimme men sedan började han ligga och skrika rakt ut för ingenting vilket brukar vara ett tecken på att han behöver sova lite till. Frågan är nu bara om han går med på att sova lite till. Än så länge ligger han och pratar för sig själv därinne.

Just nu önskar jag att jag också var en bebis så att någon bara fixade mat till mig och kom och serverade.

Kommentarer

Postat av: sabina

Publicerad 2011-04-14 12:00:54

usch e så jobbigt sådana nätter. vincnet har vändit o vridit sig o hållt på:S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela