Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Tillbaka

Publicerad 2011-04-17 07:39:53 i Allmänt,

Eftersom min dator inte fungerar som den ska så blev det minimalt med bloggande igår. Sorry.

Dagen spenderades med att greja i källaren till största delen - när jag inte var med Nico som hade en "sitta i knät"-dag. Han kräver en hel del närhet. Dock somnade han bra till natten och sov bra i natt.

Just nu ligger han och leker på sin madrass på golvet och gör då och då små glädjeskrik eller tittar upp och ler sitt grodleende mot mig.

Själv har jag just ätit frukost, rester från gårdagens middag - receptet får ni i nästa inlägg. Funderar på vad jag skall ta mig för idag. Pyssla klart i källaren kanske.

Nu får jag rädda min son igen... när han för femtioelfte gången krypt ner under spinnrocken och fastnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela