Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Hemskheter och himmelrike

Publicerad 2010-10-12 09:41:55 i Nytt på bebisfronten,

Såg att en man försökt kidnappa en för honom okänd tvååring genom att slita till sig honom från föräldern pch sticka (web-tv). Så jäkla vidrigt, och inget man trodde skedde i Sverige. Jag hade dött om det hände mig. Fy.

Hemma hos oss är det dock lugnt. Nico sov ...*trumvirvel*... 7 timmar i sträck i natt och vaknade för mat vid kl 6 i morse. Sedan vaknade han dock en gång i timman och sov mycket oroligt fram till 9. För närvarande sover han dock gott. Faktum är att an haft flera bra nätter nu så hoppas det inte är tillfälligheter utan att det fortsätter å här.

Blir nog att ta honom i bilen och åka till BVC:s öppna mottagning idag i alla fall då han fått torra eksemliknande utslag på kinderna som tycks sprida sig och vill kolla vad jag skall smörja in det med innan det blir värre. Han verkar inte ha ont av det dock.
Hampus är fortfarande sjuk så blir mamma och jag som åker in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela