Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Suck

Publicerad 2010-12-22 10:41:30 i Nytt på bebisfronten,

I natt åt Nico vid 00.30 och vaknade sedan och ville äta igen vid 02. Då vägrade han somna om och jag fick lyssna på skrik och gråt i nån timma. Efter det sov han dock till 06.30.
Idag körde vi Hampus till bussen tidigt och åkte sedan till mina föräldrar. Skall till mormor och morfar och önska god jul sedan. Nico är dock på mindre bra humör. Först var han jätteglad men sedan blev han trött, men vägrar sova. Så nu kinkar han hela tiden och storgråter så fort man närmar sig spjälsängen mina föräldrar skaffat. När man tar upp honom fnissar han dock glatt som om han vill säga "haha, jag vann". Hoppas han somnar snart dock för han behöver verkligen verkligen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela