Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Här blir det inte mycket gjort

Publicerad 2010-12-07 16:11:55 i Allmänt,

Nico har velat ha full uppmärksamhet hela dagen, så det mesta som behövs göras får fixas när Hampus kommer hem.

Har dock fixat julklappar till Hampus, pappa och en gemensam till mamma och pappa. Så bara mamma och brorsan med tjej kvar nu. Måste beställa julkort också... vet inte vad jag skall ta för kort dock... hmmm... Funderar på att skoja till det och ta ett kort där Nico har sin nu-bajsar-jag-min... haha.

Måste packa och skicka tre Tradera-paket idag med. Har ca 2 timmar på mig så får väl stå ut med lite skrik en stund sedan.

Åh vad jag önskar jag kunde klona mig, bara för en dag eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela