Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Hemma hos oss en torsdag

Publicerad 2016-01-21 13:17:20 i Allmänt,

Idag är sonen hemma då maken inte fick sovit något i natt och jag mådde skit hela morgonen så ingen kunde köra Nico till dagis. Så än så länge har det varit mest soffhäng med små avbrott då jag sätter ihop IKEA-saker och sedan måste vila igen.
 
Nico har skrivit på sin tredje bok och leker just nu bokmässa. Han har byggt en liten monter och säljer sina egna verk :)
 
Nu skall vi strax bygga badrumshylla och sedan skall jag och Nico iväg till brorsan med familj och hälsa på, och om Nico får bestämma kommer det även åkas pulka. 
 
Men nu skall jag försöka hindra sonen från att hoppa i soffan, vilket han tydligen behöver göra eftersom "han är stark, luktar gott och är fin"... där ser man

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela