Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Fru Tråkig

Publicerad 2015-10-07 18:25:39 i Allmänt,

Antingen har människor (jag) en enorm fortplantningsdrift eller så är jag bara korkad för jag förstår inte hur jag kunde ha glömt bort hur det var att vara gravid.
Inte alls så att jag ångrar det... Jag längtar så efter det lilla skruttet i min mage... Men fy farao för att inte kunna äta, alltid må illa, vara totalt utmattad och ha ständigt ont när jag går. Jag är just nu världens tråkigaste mamma (och fru) som mest bara ligger i sängen.
 
Nästa vecka går jag från att vara sjukskriven 50% till att vara sjukskriven 100% i två veckor för det fungerar liksom inte. Måste vila och bara andas.
 
Dock är prio ett just nu att få ordninga llt inför att vårt fosterbarn flyttar in på lördag. Ett mindre kaos som skall styras upp. Tar egentligen inte speciellt lång tid då det inte är enormt mycket, men då man inte kan stå på benen mer än några minuter i taget så tar även det minsta projektet typ hundra år.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela