Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Duktiga dagen

Publicerad 2013-01-03 19:39:54 i Allmänt,

Idag har jag varit så duktig att jag nästan är sådär självgod nu för att jag känner mig så duktig. För andra kanske det dock hade räknats som en vanlig dag.
 
Jag åkte på morgonen och lämnade min kaputta bil på verkstaden.
Pappa körde hem mig och vi handlade på vägen.
Fikade kort hemma hos mamma och pappa innan jag gick hem och gjorde klart Nicos fotobok och beställde den (sådär några månader för sent).
Sedan redigerade jag det sista på min uppsats och skickade in den.
Betalade en del räkningar.
Sedan hade jag en timme paus då jag läste i en bok jag lånat av mamma.
 
Efter pausen började jag städa =
ut med alla sopor och skäp
städa badrummet
ta bort allt julpynt
städa Nicos rum
sortera Nicos filmer
röja i vår bokhylla som fungerat som samlingsplats för typ allt
städa biblioteket
diska
dammsuga
röja lite i sovrummet
 
Sedan kom Hampus hem och vi lagade middag och busade med sonen.
Nu försöker jag natta densamme men han vill inte sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela