Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Vresig

Publicerad 2013-08-04 14:41:30 i Allmänt,

Jag vet inte vad det är med denna dagen men jag känner mig bara trött, sur och irriterad. Skulle bara vilja ligga och sova men Hampus måste greja i huset och Nico rymmer så fort man tittar bort. Han har upptäckt en bit vägg som kastats på slänten utanför och anser att detta är en rutschkana. Skit i att han har en riktig inköpt för dyra pengar, nej han skall åka på en bit vägg han.
Fast han säger ju inte rutschkana.... han säger "ka-kanaot"... rätt likt, eller inte...
 
Nico väckte mig tiiidigt i morse och då jag ändå var tvungen att gå upp så målade jag sovrummet. Sedan gick jag och Nico och hälsade på mamma och pappa en stund. Sedan tog all min energi slut och jag går runt som i en dimma. Nico har inte tappat all sin energi i alla fall.... han röjer runt och hittar på jävelskap. Jag slumrade till några minuter och vaknade av ett himla bankande. Då hade han fått tag på en hammare och lyckats spika in en stor skuv nån centimeter in i köksväggen.
 
Måste åka och handla om en stund också... men vet inte om jag kan hålla mig vaken.
Vette sjutton vad som är med mig idag.... kaputt hjärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela