Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Såå satans trött

Publicerad 2013-08-14 14:18:46 i Allmänt,

Jag undrar när min hjärna kommer vara sig själv igen så jag slutar vara så himla trött. Nu sover Nico ganska bra på morgonen men ändå är jag helt slut hela dagen om jag tar mig för något mer än att sitta och glo.
 
Idag har jag dock hållt igång ganska bra, så nu måste jag sova en stund tror jag.
Var på IKEA och köpte Expedithylla till Nicos rum, sänghyllor till sovrummet, sänglampor till sovrummet, golv, tavellister, rullgardin och annat smått. Sedan på Bauhaus och köpte tröskel (som blev fel - jävla skit), smyglister och några krokar och slutligen på Göksäter och köpte väggfärg, plastbackar att ha leksaker i samt tvättkorg. Full bil med andra ord.
 
Nu vill jag som sagt var sova samtidigt som jag vet att jag har massor att göra. Nico skall hämtas om mindre än två timmar så hinner inte med både och heller. 
Hampus jobbar på dock... han är duktig han. Inga snickare går att skåda... kan ju hoppas att de kommer imorgon för nu börjar man känna att man vill ha det klart. Börjar bli lite kallt att bo i ett hus som är halvfärdigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela