Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Renoveringsuppdatering

Publicerad 2013-08-12 19:05:27 i Allmänt,

Om någon vill se resultat efter att jag babblat om den där renoveringen så länge så kan ni nu i alla fall få se några nästan-färdiga rum.
 
 
En lite suddig bild på hallen utanför sovrummen och badrummet. Här är golv, tak och tapetsering klar och imorgon skall det målas och sättas lister. Sedan är det rummet klart. Ursäkta dammsugaren som jag inte orkade flytta på,
 
 
Här är vårt gamla sovrum där Hampus nu bytt golvet. Här skall vi ha "bibliotek" så länge. Detta rummet är klart förutom att det skall sättas dörrfoder och sedan skall fönstret bytas.
 
 
Vårt efterlängtade nya badrum!! Badkaret skall justeras (står snett som ni ser) och senare bytas mot en större modell och salningen på runt fönstret är inte klar. Men stort och fint <3
 
 
Och ännu en bild på nya sovrummet (pallen står där medan vi väntar på att hinna köpa sänghyllor att ha på väggen).
 
Imorgon skulle jag egentligen åkt och handlat lite mer material till renoveringen i samband med att jag tänkte åka förbi mitt jobb, men så fick vi tandläkartid för att kolla Nicos tänder efter det att han slog ut en, så nu får det vänta till onsdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela