Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En härlig lördag

Publicerad 2013-08-17 19:44:31 i Allmänt,

Har inte gjort någo utöver det varnliga men ändå känns det som om det var en väldigt bra dag. Kanske för att den slutade med mys med älsklingsungen innan han snällt kröp ner och somnade i sin säng.
 
Fick lite sovmorgon idag då Nico trots att han vaknade vid 7 gärna låg kvar ett tag och gosade. Sedan har vi röjt ut saker från köket och även om jag vilat en del så har maken varit desto mer produktiv och spacklat kök och satt upp vävtapet, satt upp gips i vardagsrum och jag vet inte allt.
Själv fick jag målat lite lister i alla fall.
 
Nico var hos sin mormor och morfar en stund på kvällen men sedan ville han hem och kramas så han satt i mitt knä och myste medan vi såg lite Dr Snuggels innan läggdags.
 
Annars kan vi ju glädjas åt att Tyskland nu fattat beslut om att införa ett tredje kön. Bra jobbat. Dags för Sverige att haka på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela