Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Toodeloo

Publicerad 2012-07-01 23:30:10 i Allmänt,

Man skulle ju kunna tro att jag var väldigt bakis i lördags, men jag vaknad tidigt och var pigg som en mört och så åkte jag och Nico på loppis med mamma och pappa. Var kul att åka dit men hittade inget speciellt. Nico bestämde sig dock för ett armband och en gammal bobbycar (heter det så?) som han fick av sin mormor och morfar och sedan lyckligt åkte runt på. Den galningen tycker dock bäst om när han hittar en backe och får upp lite fart... då släpper han ratten och sträcker upp händerna i luften och garvar.
 
 
På eftermiddagen promenerade vi en del men annars var det lugnt. I morse kände jag mig dock mer bakis så det kom väl i efterskott. Nico sov dock rätt länge. Sedan kom Karin och hennes dotter på besök. Nico tyckte det var skitkul och spexade, men efter lunch var han mest trött och somnade som en stock när de hade gått hem. 
Lät honom dock sova aningens för länge sedan så nu på kvällen ville han inte somna förrän 22 :/
 
 
Imorgon får jag se om det blir öppna förskola, stranden eller något annat. Sova hade varit nice också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela