Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Gökis och mer bad

Publicerad 2012-07-27 17:48:27 i Allmänt,

Idag for jag, Nico och mamma till Göksäter och handlade ditten och datten. Bland annat nya durkslag och så en stor murartunna eller vad man skall kalla det. Den skall Nico ha att bada i. Kändes mer praktiskt och hållbart än en pool.
Efteråt fikade vi hos mamma och pappa, och pappa tog ner en kartong med gamla saker jag sparat från när jag var barn som jag gick igenom. Alltid lite kul sådant.
När vi kom hem badade Nico och jag hade täntk städa, men blev si och så med det eftersom Nico ville att jag skulle sitta med och titta hela tiden. Han har även hos mormor och morfar lärt sig nöjet i att fylla saker med vatten och kasta på mig...hmmm
 
 
 
sedan använde jag blixt...
 
 
såg lite mer somrigt ut då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela