Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Urkig morgon

Publicerad 2011-04-01 10:47:18 i Allmänt,



Nico sov inte bra i natt. Vaknade massor av gånger. Dessutom ville han gå upp vid 7 trots att han inte somnat förrän 20.30 kvällen innan. Jag var så trött att jag grät, men Nico var superglad.
Han låg mellan mig och Hampus i sängen och sparkade med sina små ben och viftade med sina små armar allt vad han kunde, så han studsade i sängen, samtidigt som han tjöt lyckligt.
Efter en stund tröttnade han dock på att ligga där och tjöt tills jag gick upp med honom och han fick leka på golvet i vardagsrummet.

Efter frukosten klockan 9 var han supertrött men tog ändå en halvtimma för honom att komma till ro och somna. Nu väntar jag på att han skall vakna och sedan skall vi åka och hälsa på mina föräldrar.

En positiv sak är att Nico verkar mycket mycket gladare på dagarna nu, men han kräver fortfarande mycket uppmärksamhet, vaknar på nätterna och vill inte gärna sova.
Han är också väldigt verbal och känns som det inte dröjer länge förrän han säger riktiga ord. Han imiterar gärna vårt tonläge och härmas så att det låter som han försöker prata. Om vi säger godnatt till exempel så kan han säga gaga i samma tonfall som vi använde.


Viftar så snabbt med sin lilla skallra att den bara ser ut som sudd på bilden :)

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-04-02 15:40:24

han blir mer å mer lik dej!! :)

Postat av: Josäfin :>

Publicerad 2011-04-02 16:30:08

sööt :D

Postat av: frida

Publicerad 2011-04-02 16:37:40

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

Postat av: Ida

Publicerad 2011-04-02 17:29:28

Så söt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela