Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

På önskelistan

Publicerad 2018-05-02 21:32:20 i Allmänt, Stuff,

Idag har jag jobbat men hann med lite fortsatt husröjning efter jobbet. Hade dock lite annat att ta tag i som ägarbyte på en bil och det faktum att jag glömt deklarera (hann i tid dock). 

Beträffande huspiffandet är det dock überjobbigt att vara totalpank nu när det finns vissa saker jag vill köpa.
Förutom färg för att vitmåla ett och annat, vita enfärgade duschdraperier, lite ramar samt foder till dotterns fönster så vill jag så gärna ha denna kontorsstol från IKEA

(null)

Denna spegel från IKEA

(null)


Och denna matta, en två, från Göksäter.

(null)

Ge mig någon?
Fyller år denna månaden men nackdelen med att vara vuxen är ju att det man inte har råd att köpa själv även är för dyrt att önska sig. Fyller ju dessutom inte jämt. 

En trissvinst kanske? Dock högst osannolikt då jag aldrig köper trisslotter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela