Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Låångt uppehåll

Publicerad 2018-04-15 18:28:05 i Allmänt,

Ja vad skall man säga....
Det började med att det brann i vårt hus... och en månad senare brann det igen (orsakat av brand ett som skadat ett elskåp). Ingen skadades fysiskt men innebar att evakuera barn ur hus mitt i natten två gånger, psykiskt trauma, renovering/sanering av hus och massa annat... så bloggande kändes plötsligt inte riktigt på tapeten.
 
Nu är det 1,5 år sedan och jag känner mig sugen igen, så utan närmare förklaring av som skett sedan senast kommer jag bara hoppa in i att dela med mig av mina högst oviktiga (för det mesta) tankar om skilda ämnen.
Med största sannolikhet inte dagligen, men då andan faller på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela