Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Husröjning fortsätter

Publicerad 2018-04-29 22:15:57 i Allmänt,

Har inte tid med något annat just nu än min galna husröjning. Hälften av alla möbler och saker, minst, åker ner i källaren i väntan på att vi kan ha loppis eller så.
Vad mycket onödigt man har!
Och vad konstigt att jag inte insett detta innan!?

Imorgon fortsätter det hela. Har hur mycket som helst att göra och blir helt slut samtidigt som det känns som någon slags terapi. En renande känsla. 

Imorgon ligger fokus på vardagsrum men mest barnens rum. Det finns en gräns för hur mycket leksaker barn behöver. Stora frågan är väl hur jag skall lyckas distrahera dem medan jag packar undan hälften av allt de äger.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela